DUYURULAR :
  • “ Modoko Life yeni sayısı yayında! Tükenmeden hemen almanızı öneririz. “
  • “ Modoko Life Exclusive D&R'da... “
  • “ Ve Dergimiz 3 Yaşında! “
GERİ DÖN

Loda Mobilya Her Sezona, Dünyadaki En Yeni Akımları Takip Ederek Hazırlanıyor...

Tasarım anlamında dünyada oluşan trendlerin ülkemize yansıması noktasında Loda'yı bir köprü olarak görüyoruz. (Adem Karacak)
 
 
“2000 yılında İstanbul'da Tech Design oluşumuyla adım attığımız sektörde, 15 yıldır aynı heyecan ve motivasyon ile faaliyet gösteriyoruz.
 
Uzun yıllar, Tech Design bünyesinde Avangart ve Klasik Mobilya tarzında yatak odaları, yemek odaları, TV Üniteleri ve mobilya aksesuarları ürettik. İhracat ağı ile sektörün önde gelen firması durumundaki Tech Design ile aynı zamanda iç pazarın ciddi bir kısmına ulaşarak geldiğimiz noktada bugün, tüm bilgi ve birikimimizi kullanarak ortaya çıkardığımız Loda ile ulusal bir marka yaratma yolunda ilerliyoruz. Loda markası ile, Tech Design'dan farklı olarak daha modern ve minimal loft mobilyalar üretiyoruz.
 
Henüz 2. yılını doldurmamış bir marka olmasına rağmen Loda ile elde ettiğimiz başarı, her şeyden önce verdiğimiz emek düşünüldüğünde çok memnun edici. Şimdiden, biri Bakü'de olmak üzere, İstanbul'da faaliyet gösteren 3 show room'u ile beraber toplam 4 mağazası olan Loda hızla hedeflerine ulaşıyor. 
 
Loda'nın mevcut başarısı, yaptığımız işe yaklaşımımız ile doğrudan ilgili; çünkü biz, ciddi bir yatırım ve planlama ürünü olarak ortaya çıkardığımız Loda'da hayallerimizi gerçekleştiriyoruz. 15.000m2 kapalı alanda, 250 kişilik bir ekiple çalışıyoruz. Üretim aşamasında yüksek teknolojiye verdiğimiz önemin dışında insan faktörünü, tasarım noktasında vazgeçilmez bir unsur olarak görüyoruz. Son derece yetenekli ve deneyimli bir ekibin ellerinden çıkan ürünler, yüksek kalite standartlarımızın normlarına uygun. 
 
Her sezona, dünyadaki trend ve akımları inceleyerek hazırlanıyoruz. Dünya üzerinde düzenlenen prestijli fuarları takip ediyoruz, çünkü vizyonumuzu geliştirmeye özen gösteriyoruz. İstanbul'da Cnr Expo, ve İstanbul Mobilya Fuar'ında yer aldık. Yurt dışında ise, dünyanın en büyük mobilya fuarı olan, İtalya'da düzenlenen, İ Saloni Mobilya Fuar'ına katılıyoruz. Hatta önümüzdeki Mayıs ayında 18-21 tarihleri arası Dubai Index 2015'te olacağız. 
 
Değişen trendleri ve tasarım çizgilerini ürünlerimize yansıtıyoruz. Kumaş renk ve deseninden, kullanılan malzemeye, cila renginden en küçük detaya kadar her konuda titiz bir çalışma yürüterek kurguladığımız üretim sürecinin her aşamasını önemsiyoruz. Erp sistemi ile üretimin tüm proseslerini takip ediyor, üretimin her aşamasında kalite kontrolü yapıyoruz. Tasarımda kullandığımız boya ve cilanın insan sağlığına zarar vermeyen, çevre dostu malzemeler olmasına dikkat ediyoruz.
 
Sektördeki 15 yıllık deneyimimizden şunu öğrendik. Tüketici bir mobilyadan sadece fonksiyonları ile sınırlı bir beklenti içinde değil, aynı zamanda yaşam biçimini, dünya görüşünü yansıtmak için bir araç olarak gördüğü mobilya, aslında kendisini ifade etmek için kullandığı bir iletişim aracı. Loda'yı karakter olarak bu anlamda biraz tarif edecek olursak, modern çizgilerden oluşan, ahşabından kumaşına her detayı ile bir tasarım ürünü olma özelliği taşıyan, özgür, enerjik ve evinize anlam katar nitelikte ürünler. Kullandığımız dokuların, renklerin ve çizgilerinin seçiminde bu prensibi dikkate alıyor, tüketicinin sahip olduğu için kendini mutlu hissedeceği ürünler tasarlıyoruz. Loda'da ürettiğimiz her mobilya, taslak aşamasından başlayıp, üretime kadar ilerleyen süreçte bu prensip ile yoğrulan birer "tasarımdır". Çünkü Loda'nın her kesimden tüketicinin kendisini ifade etmek için kullanmak isteyeceği bir "dil" olmasını önemsiyoruz. Bu bizi hedef anlamında kaliteli ve ulaşılabilir marka haline getirmenin ötesinde, aynı zamanda bir tarzın da öncüsü yapıyor. 
 
İletişim olanaklarının büyük bir hızla arttığı günümüzde, kültürler ve birikimler de hızla birbiri ile kaynaşıyor, tüm değerler artık çok daha ortak bir payda da gelişiyor. Tasarım anlamında dünyada oluşan trendlerin ülkemize yansıması noktasında Loda'yı bir köprü olarak görüyoruz. Yeniliklerin kendi kültürümüz içindeki karşılığını tasarlayarak oluşturduğumuz koleksiyonlarımızı sunarken duyduğumuz heyecanı, mağazalarımıza gelen müşterilerimiz ile paylaşıyoruz. Aldığımız geri dönüşlerin en mutlu eden kısmı ise şöyle: beğenilmenin ötesinde, benimsenen mobilyalar üreten bir marka olmak. Müşterilerimizin mağazalarımızı ziyaretleri sırasında aldığımız tepkiler bunu başardığımızı gösteriyor. 
 
İleriye dönük hedeflerimiz, 2 yıl gibi kısa bir zamanda geldiğimiz noktaya bakıldığında çok da uzak görünmüyor. Mağaza sayımızı hızla artıyoruz. En son Masko da faaliyete giren show room ile beraber bu sayı 4'e yükseldi. Bu konuda da bir standartı benimsiyoruz. Mağaza konum, büyüklük ve dekorasyon ile ilgili belirlediğimiz Loda standartlarını koruyoruz. İstanbul dışında, yurt geneline yayılan mağazalar zinciri için gereken çalışmalarımız sürmekte.
 
Açacağımız yeni mağazalar, üreteceğimiz yeni tasarımlar ve yaratacağımız marka bilinirliği ile Loda, Türkiye'nin önemli markalarından birisi olma yolunda ilerleyecek, bu sayede aynı zamanda ülkemiz için değer üretme hedefimizi de gerçekleştirmiş olacağız. Çünkü ekonomik kalkınma ancak, gelişen rekabet ortamında daha çok çalışıp, daha isabetli ve nitelikli üretim yapmak ile mümkün; biz de bu bilgi doğrultusunda ilerliyoruz.” Adem Karacak
 
SOSYAL MEDYA
DİĞER HABERLER
GELECEK SAYIDA
Yukarı Dudullu Mah. Modoko Mobilyacılar Sitesi - Ümraniye/İSTANBUL
2015 © Copyright © Modoko. Tüm hakkı saklıdır. Materyallerin izinsiz kullanılması yasaktır.